Itt jársz az oldalon:

Kréta elektronikus ellenőrző

Iskolánk, a SÁI Beszterce-lakótelepi Tagiskolája a 2017/2018-as tanévtől a KRÉTA rendszer Elektronikus naplóját alkalmazza. Ehhez kapcsolódik az Elektronikus ellenőrző.

A KRÉTA Elektronikus ellenőrzője a szülőknek és tanulóknak nyújt segítséget a tanulmányok alatti naprakész információhoz jutásban, hasznos eszköze az iskola-szülő közötti kapcsolattartásnak.

Abban az esetben, ha még nincs regisztrálva a KRÉTA rendszerben, akkor a Gondviselőknek lehetőségük van a belépési felületen található „Gondviselői hozzáférés igénylése” szövegre kattintva, az elektronikus ellenőrző belépéséhez szükséges belépési adataikat a rendszerben rögzített e-mail címre igényelni. Természetesen előzetesen meg kell adnod az e-mail címedet gyermeked / gyermekeid osztályfőnökének.

Az ellenőrző megnyitásához kattints
a fenti blokkra

Abban az esetben, ha már van a gondviselőnek felhasználóneve és jelszava, továbbá az e-mail címe is rögzítve van a rendszerben, akkor lehetőség van ezzel a funkcióval – az adatok pontos megadása esetén – új jelszót igényelned, melyet a rendszer az e-mail címedre fog küldeni. Gyermeked haladásáról a kapott hozzáférés segítségével naprakész információhoz juthatsz.

Mobil applikációk szülőknek

Mobil applikáción is használható
a Kréta elektronikus ellenőrzője

Az igénylést a következő képernyőn megjelenő űrlap pontos kitöltésével kezdheted el. A kapott hozzáférés segítségével naprakész információhoz juthatsz.

Sikeres azonosítás:
Amennyiben az itt megjelenő felületen megadott adatok alapján az azonosítás sikeres, a rendszer elküldi e-mailben a belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót.

Azonosítás sikertelen:
Ha a Gondviselő azonosítása nem sikerült vagy csak csökkentett jogosultságú belépési adatokat tudott igényelni, a további teendőkkel keresse fel az osztályfőnököt.

A belépési adatok igényléséről az intézmény rendszergazdája is értesítést kap.

Sikertelen azonosítás esetén letölthető egy (PDF) nyomtatvány, amiben szerepelnek az űrlapon megadott adatok. Ezzel megkönnyítheti az adatok megfelelő adminisztrációját az intézmény számára.

Felhívjuk a figyelmedet a belépéshez szükséges adatok
megőrzésére és illetéktelenektől való megóvására!

Az ellenőrző megnyitásához kattints
a fenti blokkra

TájékoztatÁS E-ügyintézésről

A köznevelési intézményekben a különböző ügyek intézését a gondviselők elektronikus úton is kezdeményezhetik a KRÉTA felületen. Az e-Ügyintézés megvalósulásával elegendő lesz a megfelelő kérvények, nyilatkozatok, igazolások elektronikus benyújtása.

A KAFFEE (Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat Egységesítése és Elektronizálása) projekt bevezetéséhez közzétesszük a felhasználói segédletet és tájékoztatót.

Az e-Ügyintézés csak bővített gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználó számára érhető el, tanulói belépéssel nem.

e-ÜGYINTÉZÉS indításához kattints
a fenti blokkra

Segédletek és tájékozatók

PILOT

Ügyintézési rendszerek
felhasználói segédlete

VIDEÓS SEGÉDLETEK

az EKRETA
tudásbázisában

KAFFEE

Felhasználói segédlet
és projekt tájékoztató